Jeśli w najbliższym czasie organizujesz konferencję, jesteś wystawcą na targach albo Twoim celem jest branżowy event, to musisz pamiętać o aspektach technicznych, jakie go dotyczą. Wszystkie wymienione wydarzenia wiążą się z koniecznością odpowiedniej ekspozycji materiałów informacyjnych. Takie spotkania nie są przecież organizowane w celach towarzyskich, ale po to, by osiągnąć biznesowy sukces.
Dotarcie do potencjalnych klientów, rozpoczęcie współpracy z intratnym kontrahentem czy rozwój firmy to priorytety. Właśnie dlatego oprócz merytorycznych przemówień, zaproszeni goście muszą mieć zapewniony dostęp do informacji w formie druku. Ulotki, broszury i katalogi to chyba najlepsze rozwiązania, dzięki którym uczestnicy spotkania mają szansę dowiedzieć się więcej na temat, który znalazł się w polu ich zainteresowań.
Do wykorzystania są standardowe ekspozytory. Takie ustawia się w dobrze widocznym miejscu, najczęściej na trasie przejścia zaproszonych gości. Dzięki temu każdy może bez problemu sięgnąć po informacyjny materiał. Rozwiązanie to wykazuje pełną skuteczność i jest tanie, a przecież minimalizacja kosztów jest jakże znaczącym punktem organizacji wydarzeń.
Drugim rozwiązaniem jest współpraca z hostessami. Fakt, że do uśmiechniętej dziewczyny może podejść więcej osób. Również one same mogą zaczepiać gości, by zainteresować ich dostępnymi materiałami. No właśnie, ale czy na nagabywaniu akurat nam zależy? Praca hostess często uznawana jest za nacisk na potencjalnych klientów. Nie mają oni szansy samodzielnie zdecydować o chęci zapoznania się z ulotką czy katalogiem firmy. Często dzieje się tak, że po otrzymaniu materiału od hostessy, trafia on do pierwszego śmietnika. Wtedy praca wynajętych dziewczyn okazuje się całkowicie nieskuteczna. Trzeba też dodać, że jest o wiele bardziej kosztowna. Godzina pracy jednej hostessy to minimum 12 złotych netto. Ekspozytory są zaś nienachalną formą reklamy i wydaje się, że w przypadku imprez branżowych chyba bardziej skuteczną.